Mitt nya liv.

Det nya livet kommer alltså att börja så fort jag sover min första natt i den nya lägenheten. Då är det slut på godiset, chipsen, läsken och snabbmaten. Jag måste erkänna att jag längtar något djävulsk efter det mer nyttiga. Skulle jag nämna mitt matintag under dom senaste veckorna skulle ni nog falla av stolen i ett nafs ;) haha! Men som sagt, snart börjar mitt nya liv och jag har till och med köpt en ny cykel på miljöstationen i Emmaboda, så nu ska jag cykla regelbundet så länge det går. Men fram till dess får jag stoppa i mig vad jag vill och behagar. Så om ungefär 20 minuter ska jag sätta mig i soffan, njuta av en marabou apelsincrocant och titta på Kommisarie Montalbano :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0