Rutiner i ett förhållande?

Är det någonting man måste ha?

Jag menar.. När blev det ett måste att jag alltid måste smsa först för att jag går och lägger mig tidigare än vad han gör? Petitesser tänker ni, men det är inte alltid så kul att jämt behöva höra av sig först. Man känner sig rätt så efterhängsen när man alltid får svar och inte får någonting att svara på. Det där kanske lät lite rörigt. Det jag försöker säga är att jag jämt måste höra av mig till honom om jag vill höra någonting från honom. Det har blivit en rutin i vårt förhållande helt enkelt och jag är trött på det. Mer SMS till mig tack!

Kommentarer
Postat av: Linda Katarina Matthäi

Vart bor han och vart bor du? Tänkte på distansförhållandet, lever själv i ett.

2008-08-26 @ 00:10:20
URL: http://lindsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0