Skåne!

Renoveringen är nästan klar i lägenheten nu, bara fondtapet och den blåturkosa väggfärgen som ska upp nu, sen är det klart. Möblerna ska givetvis in också. Jag och pappa har inte bråkat en enda gång och det känns bra. Har dock sovit väldigt lite de två senaste nätterna och jag har blivit förkyld av allt slipdamm, men förhoppningsvis sover jag bättre inatt och förkylningen blir förhoppningsvis ingenting långvarigt.

Jag är som ni kanske ser på rubriken i skåne nu. Jag är hos Josephine i ett par dagar nu och på måndag bär det av till Ullared för första gången i mitt liv, det ska bli spännande! Jag ville bara uppdatera lite snabbt medan Josephine står i duschen. Vi var och solade en snabbis så vi blev svettiga.. ja, you do the math. Hade fått ett par kommenterar angående design och de som vill ha hjälp, hjälper jag gärna när jag är tillbaka på hemmafronten igen och kan sätta mig ner i lugn och ro. Så ni som vill ha hjälp - tänk ut färger och eventuella mönster och bilder. Då blir det lättare och det går snabbare för mig att hjälpa er :)

Det var allt gott folk. Vi hörs när vi hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0