En romantisk kryssning för två.

Hemma från Kalmar nu. Orkade inte shoppa efter att jag varit i skolan och lämnat in intervjuerna. Gick dock till Kicks och köpte en julklapp. Handlade på Konsum i Emmaboda när jag kom hem och köpte julklappspapper och lite mat så klart. Funderar på om jag ska göra fransk fiskgratäng eller om jag ska göra en tonfisksallad. Återstår att se.

Minns ni förresten att jag fick en kryssning av pappa i födelsedagspresent? Den ska avverkas ikväll, eller ja, jag ska boka den ikväll så fort Daniel hör av sig. Den 2/1 går båten från Stockholm till Mariehamn, ska bli hur mysigt som helst. Middag, drinkar, musik och taxfree. Det bästa är ju ändå så klart att jag åker med världens bästa pojkvän. Kan inte komma på ett bättre sätt att inleda det nya året på :) Jag älskar dig baby.

Nu har dom tydligen precis höjt åldersgränserna på kryssningarna med Viking Line, så det blir tyvärr ingen kryssning. Åtminstone inte med Viking Line.. fuck them säger jag bara. Silja Line är tusen gånger bättre och man får åka när man är 18, hallelujah. Dock kan vi inte åka nu under jul, så det får bli senare.. Bajs.

Ska städa lite nu tänkte jag.. och lyssna på soundtracken från Mamma Mia.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo ska skaffa mig lite tid senare idag och skriva lite grann. miss you to :)

2008-12-08 @ 18:38:22
URL: http://creatiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0