Hello!

Helgen som var spenderades i Skåne vilket var mycket trevligt. Jag älskar verkligen att åka ner dit och umgås med hela familjen Dahlbäck! Feels like home :) Vi var i Malmö i fredags, shoppade på Center Syd i lördags och var på Nova i Lund i söndags. Spenderade ca 700kr... lite ångest. Men jag har haft det jättekul. Fick dessutom en Harry Potter-bok av Josephine i julklapp, samt ett par örhängen och armband. Tack sötnos!

Idag har vi haft textseminarie hela dagen vilket gick väldigt bra. Jag ombokade min biljett hem till mamma och pappa också så imorgon åker jag hem igen. Det blir mycket resande fram och tillbaka nu. Denna helg ska jag hem, sen hit, om två veckor åker jag hem igen och till nyår ska jag upp till Daniel. But I like it.

Nu ska jag hämta julstjärnan från källaren och städa lite, lyssna på julmusik och äta middag.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh mysigt med en resa

2008-12-01 @ 19:51:47
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Skåne-Bodil

Det var roligt att ha dig här och du är välkommen

precis när du vill. Sköt om dig snäckan

2008-12-02 @ 11:08:33
Postat av: lovisa

Alltid lika mysigt när julmusiken kommer fram;P

Var föresten med och tävla i min tävling. Årets Lussekatt, har du ingen egen ta grannens;P

2008-12-02 @ 23:12:23
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: soeticz / behöver du hjälp med en bloggdesign?

ha en trevlig torsdagskväll :)

2008-12-04 @ 16:58:02
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0