Julafton var supermysig.

God mat, härliga julklappar och bra stämning. Så kan man sammanfatta min julafton. Jag längtar dock till efter nyår då jag får min egentliga julklapp - min dator. Känns jättespännande (nördigt, haha jag vet). Dessutom får jag ju lite julafton imorgon också för jag åker ju som ni vet till Daniel imorgon. Är framme i borlänge vid fyra och efter det så ska vi gå på kupolen en sväng och kika lite. På tisdag är det kryssning som gäller och det ska också bli supermysigt! Detta är helt klart den bästa julen på länge. Förra året var lika med totalkatastrof. Ett breakup är inte direkt en höjdarjulklapp. Anyways. Jag uppdaterar nog inte mer nu förrän efter nyår. Ha det så jättebra och ha ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Bodil från Skåne

Gott nytt år på dig snäckan. Hoppas vi ses snart.Kram

2008-12-28 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0