Körsbär i likör.

Läste precis på aftonbladet att pralinen körsbär i likör i aladdinasken är en av de populäraste, what?! Är det inte den som alltid blir uppäten sist eller alltid blir kvar? Jag har då aldrig sett att den försvinner först i en aladdinask som jag varit med och ätit. Anyway, gräddnougat och trillingnöt låg också i toppen, mums! Fast jag föredrar paradisaskarna, bara ljus choklad.

Idag är jag ledig, likaså imorgon och på fredag. Tentaplugg som gäller nämligen.
Jag vaknade vid 13.00 och det var riktigt skönt att få sova ut och slippa vakna av att alarmet gick igång för en gångs skull. Jag ska hinna städa lägenheten idag och då menar jag verkligen städa.. Lite julstädning nu innan lovet den 18e. Sen ska jag givetvis plugga litegrann även om det inte finns så mycket att plugga på. Vad dubbelpipiga, ledande och slutna frågor är har jag storkoll på och vilken fråga som är världens bästa enligt Björn Häger är och vad det tredje örat är för något kan jag också och det är i princip det som säkerligen kommer på tentan. Så what's left?

Kommentarer
Postat av: josephine

jag? :P det är inte jag som får en ny dator :D:D

2008-12-10 @ 13:54:12
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/
Postat av: josephine

OH YES :D 35 grader, wöhoo! Här kan ni sitta hemma i kalla sverige :P Elr släng fram 7300 och följ med ;) haha. Du har en vecka på dig ;D

2008-12-10 @ 14:03:11
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0