Kryssningen blir av ändå.

Den 30/12 åker vi på kryssning med Silja Line Galaxy istället :) Myspys. Nu hoppas jag bara att jag genomförde bokningen korrekt så att det inte blir några fel. Jag blir alltid så nojjig när det gäller sånt, tror jämt att det ska ha blivit fel. Men pengarna är dragna från mitt konto nu i alla fall. Jag har åtminstone ringt Silja Line och säkerhetskollat att jag får åka med och det fick jag! Gud så mysigt det ska bli. Det enda tråkiga är väl att vi ska sitta på bussen hela kvällen på nyårsafton. Är framme i Borlänge 23.15, men det är det värt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha en kanon kväll! :)

2008-12-10 @ 18:02:07
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0