Hemma.

Nu är jag hemma igen, skolan idag var väl rätt jävla värdelös faktiskt. Till och med så värdelös att jag och Kim skippade slutet av lektionen och gick och fikade istället. Sen var det dags för religion, vi ska opponera varandras uppsatser, inte allt för kul måste jag säga! Urk..

Nu ska jag knapra i mig några chokladflarn och titta på Stardust tror jag. Hade gärna sett den med någon, men är man ensam så är man, singel med för den delen. Bajs (: Sen ikväll har jag tvättstuga som jag nämnde, så jag ska sortera lite tvätt, ta det viktigaste och så.. Typ underkläder och alla toppar! Mrawr. Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: anna

sitter hemma och halvpluggar lite, och jämrar mig över att jag ska till jobbet imorgon :))

2008-02-12 @ 15:43:01
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0