It's a busy day.

Nyss hemkommen från skolan, det blev en ganska kort och mysig dag. Jag och Linda gjorde vår redovisning så det är skönt att ha den gjort! Sen gick jag och resten av gänget till Du & Ja och fikade en sväng och pratade lite skräp. Det är alltid lika trevligt.

Nu när jag är hemma är det inte alls lika trevligt, har ont i magen idag också och jag har en mängd skolarbeten att göra idag, imorgon ska jag nämligen till Linda och mysa så då hinner jag inte plugga speciellt mycket. Så jag vill väldigt gärna bli klar med allting idag. Så nu ska jag packa upp tvätten och sedan blir det dags för lite plugg. Jag hoppas att ni har en bättre dag!

Solen är dock framme idag! Hur mysigt som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0