Look into my eyes.

Jag är sjukt nöjd med min design och förhoppningsvis så orkar jag med den ett bra tag nu :)

Euhm. Jag har precis ätit som ni såg, gratängen blev kanongod! Nu ska jag packa inför morgondagen eftersom jag inte kommer hem efter skolan utan åker direkt till Borlänge med Linda och Hanna. Orkar inte gå upp tidigare imorgon bitti för att göra det nämligen ;) Gud som jag längtar till imorgon! Sen på lördag får jag förhoppningsvis träffa Anna-Karin. Vi ska laga mat och ha det allmänt trevligt, titta på melodifestivalen och så där, hon sover över här också. På söndag kommer kanske Jonna förbi en sväng, Tobbe hade match eller något sådant, men det märks!

Sen är det ju ny vecka igen och då tror jag att Hanna och Linda kommer hit på måndagen, sen på tisdagen har jag tvättstuga. På torsdag kommer Linda hit, eller vi har i alla fall pratat lite om det i skolan, hoppas att det blir av! Sen åker jag ju hem på lördag, till mamma och pappa. Sen på måndag äntligen! Bär det av till Brasilien, som jag längtar till det också! :D

Packa nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0