Update från Rogslösa.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Det var en bra idé att mellanlanda här innan vi fortsätter till Falun. Kom hem runt 17 igår och var helt slut. Orkade inte göra något utan blåste upp min säng och slöade i den hela kvällen i princip. Orkade inte ens kolla på Let's Dance!! I alla fall. Idag fick jag sova ut och när jag vaknat till bar det av till Linköping med pappa. Vi drog till Forex och växlade lite pengar inför Brasilien. Vi drog även till Akademibokhandeln där jag införskaffade mig ett svensk-portugisiskt lexikon :) Kan nog komma till användning!

Ikväll blir det slappt, ska kolla på Harry Potter som kommer på TV och slöa :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

öj jag tänker också kolla på Harry :DDD

2008-02-02 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0