Yohanna är ett mattegeni!

Yes indeed :D Och det vet alla som var på vår första mattelektion idag, haha!

Det var rätt segt att stiga upp idag. Kunde inte somna på länge igår kväll, så det blev rätt sent innan jag somnade. Väl i skolan var första lektionen inställd och verkligen inte av en bra orsak, det är hemskt, men även privat så jag går inte in på det här. Vi hade text och bild samt matte.

Jag fyndade ett par partyskor för 50;- nypris 340;- så det var ett riktigt kap! Dom är superlila/metallic (: Skithärliga! Jag lär få skoskav, men vill man vara fin får man lida pin (: Efter matten gick jag, Carro och Yohanna till donken och svullade en stund, sedan bar det av hem och nu sitter jag här och småtittar på Simpsons. Jag hade tänkt packa upp alla väskor och påsar så att det inte ser ut som fan här i lägenheten. Sen ska jag nog duscha, laga mat och sedan får vi se. Det var förövrigt mycket trevligt att återse mina sötnosar, jag längtar till fredag, då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja på fredag då jävlar blir det lajabn stumpan ;)

2008-02-04 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0