Ännu en liten lista :)

RANDOM

Namn: Zandra
Piercingar: Nej, men det skulle inte sitta fel med en.
Tatueringar: Nopes, tror inte att det blir någon heller?
Längd: 168cm.
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Brunt med en touch av rött (:
Fräknar: Nixpix.
Vikt: Runt 90kg. Yes, vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? ;) haha!
Motto: Ha mod att vara dig själv och tappa inte modet för att du är den du är.

Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annan stans? Yes I do.
Tänker du på självmord? Ska du?
Tycker du att du är attraktiv? Not really.
Dricker du? Ibland.
Använder du droger? Absolut inte!
Röker du? Nej, dom som röker är dumma :(
Vilket schampo använder du? Öh, Head&Shoulders för torr hårbotten ^___^
Vilken parfym använder du? Nina Ricci & Puma Jamaica.
Vad är du rädd för? MYROR!
Gillar du att tvätta? Ibland faktiskt, men inte särskilt ofta.
Gillar du berg och dalbanor? JAG ÄLSKAR BERG & DALBANOR! :D
Pålägg som gäller: Skinka, tomat :D
Dagens dryck: Mjölk.

SENASTE

Filmen du hyrde? Jösses! Det minns jag inte :|
Filmen du köpte? The Ninth Gate bland annat.
Låten du hörde: Britney Spears - Piece of Me.
Låten du laddade ner? Flipsyde - Trumpets.
Personen du ringde? Mamma.
Personen som ringde dig? Mamma :P
TV-program du såg? Pokerfejs.
Person du tänkte på? Mig själv? :D Näevars, ingen typ.
Boken du läste? Privat Mejlkorrespondens av Alex Schulman och Carolina Gynning.
Personen du fick e-mail av? Bilddagboken.
Personen du fick brev av? Jag får aldrig brev :(
Personen du fick sms av? Linda :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ett par veckor sedan.
Saken du köpte? Vitt skärp från H&M.

FÖR ELLER EMOT


Långdistansförhållanden? För.
Utnyttja någon? EMOT!
Självmord? Emot.
Ungdomar som röker? Deras beslut givetvis, men jag är emot rökning.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? För.
Köra onyktert? Emot.
Förhållanden? För.

FAVORIT


Mat: Pasta, kyckling.
Låt: Just nu är det Trumpets med Flipsyde :)
Sak att göra: Kramas och pussas :D
Sport: Simnin är kul.
Dryck: Jos, Te.
Kläder: Myskläder!
Film: Alla Harry Potter filmerna <3
Bil: Chrysler PT Crusier.
Serie: Kyle XY, Grey's Anatomy.

HAR DU NÅGONSIN

Gråtit över en pojke? Tyvärr.
Gråtit över en flicka? Tror inte det, men jag minns inte så bra!
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej :]
Träffat någon från internet IRL? Yes I have.

ANTAL

Gånger du vart kär? Två gånger, på riktigt liksom.
Gånger ditt hjärta brustit? Två.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen gång tror jag?
Tjejer du kysst? Många, mina vänner förtjänar kyssar :D
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ett par, men dom är få.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? För många :P
Ärr du har på kroppen? Öh, rätt många. Typ 24st på högerbenet efter operationen iallafall.

SLUTLIGEN


Vad har du gjort idag? Jobbat och slappat galet.
Var det kul? Inte direkt :(
Brukar du svära mycket? Nej för helvete :)
När stiger du upp på morgonen? Just nu under APUN kl 8.30
Gillar du att slåss? Men sluta :(
Vad har du på dig? Gråa mysbyxor, svart linne, vitt skärp och marinblå cardigan.
Vad ska du göra ikväll? Sova :]
Vad är du allergisk mot? Pollen.
Var har du ont? Magen :(
Använder du hårspray? Väldigt sällan, men det händer.
Kan du stå på händer? Nej, kan du? :)
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström.
Salt eller socker? Salt!
Gillar du ketchup? Jag älskar ketchup :]
Är du glad nu? Lite kanske.
Var du glad igår? Euhm, tror inte det. Var rätt trött igår.
Vad dansar du till? ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄKTSMÄN! Så det så.
Stockholm är? För jävla stort.
Göteborg är? Läs ovan.
Kan du sjunga? Nopes, det tycker jag nog inte.
Spaghetti eller makaroner? Makaronisar!
Land du vill besöka? Brasilien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0