Are you happy without me?

Idag skulle jag åkt in till Motala för att träffa Liza m.fl. Men det blir inte av då hon bestämde sig för att åka till Göteborg istället. Så istället ska jag och pappa åka in till Motala istället för att hitta en större resväska till mig och den ska vara såpass stor att i princip allting får plats där, så att jag slipper ha med mig typ hundra väskor varje gång jag ska någonstans. Lite klumpigare med en så stor väska kanske, men smidigare i alla fall. Yes yes. Sen blir det nog inte mycket mer lajban idag. Kommer väl slötitta på TV eller något, vi får se. Imorgon ska jag i alla fall träffa Simone och vi ska käka pizza, ska bli härligt att träffa den tjejen igen. Have a nice fucking day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0