En sann historia.

Första dagen på det nya året börjar sakta men säkert att ta slut. Jag har tillbringat i stort sett hela dagen i sängen där jag har läst Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Jag kan verkligen inte slita mig ifrån boken, jag ville inte gå upp och ta min lilla tablett och dricka ett glas vatten. Jag ville bara fortsätta att läsa. Hennes berättelse är verkligen hur hemsk som helst, tårarna är inte alls långt borta. Jag har en bit kvar och jag kommer nog att läsa ut boken redan ikväll - om jag får bestämma. Jag rekommenderar den varmt! Det blir förresten bastu ikväll, jag ser verkligen fram emot det, vi kanske grillar lite korv i den öppna spisen också (sånt som bara finnar gör, haha!) Men men, det var en kort uppdatering om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0