Everyday we struggle just to get by.

Helt plötsligt blev allting så otroligt jobbigt och jag har ingen aning om varför. Jag blev bara ledsen helt plötsligt. Det har inte hänt något och jag har inte tänkt på något speciellt idag och ändå känner jag mig riktigt nere just nu. Det är nog därför bloggen har varit mer eller mindre aktiv idag. Jag har helt enkelt inte orkat. Jag kanske börjar bli sjuk? Fast jag känner mig inte sjuk, i alla fall inte fysiskt och psykiskt sjuk kan jag väl ändå inte vara, nej. Det kanske bara är mina humörsvängningar som spökar ikväll, vem vet. Jag ville bara uppdatera en kortis, nu vet ni att jag lever.

Kommentarer
Postat av: Ögon i fokus

Kolla gärna in våran blogg för att se lite färgade linser :D

2008-01-30 @ 20:09:30
URL: http://ogonifokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0