Godmorgon kära läsare.

Jag är verkligen så grymt trött. Har inte sovit bra alls inatt, min mage har krånglat som aldrig förr. Jag börjar seriöst bli lite orolig nu. Nu har det hållt på titt som tätt sen augusti förra året, ibland med längre uppehåll. Smärtan liksom flyttar sig och jag tycker inte att någon symptom jag läst om på Internet förklarar vad jag kan ha. Det värsta är att jag far så mycket hit och dit att jag inte är hemma tillräckligt länge för att kunna söka läkartid. APU, lov, semester, you name it. Ahwell, snart lär jag väl göra någonting, orka ha ont mer?

Euhm, jag ska klä på mig och gå till tidningen nu. Jag förmodar att det inte finns mycket att göra idag heller, men jag tänker skriva klart åtminstone en artikel idag (det har jag sagt sen förra veckan men nu ska det bannemig bli av) och jag ska väl försöka hitta lite info om den där jävla golfen också. Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0