Godmorgon!

Det var svårt att gå upp imorse, dels för att det blev sent i säng igår kväll och dels för att jag har sovit ganska dåligt. Men det är bara en natt kvar, imorgon kommer pappa äntligen och hämtar mig härifrån. Det ska bli så otroligt kul att få komma hem igen och träffa mina sötnosar :)

Det blir nog en ganska slapp dag idag. Jag har ingenting att göra, kom mest hit för sällskapets skull. Jag sitter hellre här än i lägenheten. Tänkte gå ut och äta idag också, myspys! Dessutom behöver jag köpa nya hårnålar, mina har typ gått sönder allihop, dom där plupparna har lossnat och det gör ont som fan och ens försöka sätta dit dom. Anyways, hoppas att ni har en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag saknar dig också :))

haha, jag förstår precis vad du menar med hårnålarna :P det gör ju massa ont när man ska försöka sätta i dom när pluppen har rymt o: det ba skrapar i hårbotten ;o

2008-01-31 @ 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0