Han är död, so what?

FY VILKEN OKÄNSLIG MÄNNISKA! Tänker ni säkert nu. Men det är jag verkligen inte och det vet dom som känner mig. Visst en snubbe är död, en skådespelare, tydligen en bra sådan och han blev bara 28, men va fan? Snälla. Skriver ni om det i eran blogg för att ni tycker om filmerna han är med i eller bara för att ha någonting att skriva om? Jag tror på det sistnämnda, sorry dudes! Jag tror knappast att hans död påverkar er i längden? Tänk på alla hundratusen som dör varje dag? Döden kommer till alla, frågan är bara när och hur. Nu vill jag inte läsa fler bloggar av människor som påstår sig vara ledsna över att han är död, danke. Nu ska jag fortsätta städa.

Kommentarer
Postat av: Cärro

Alltså, Heath var enormt bra i alla filmer han ställde upp på. Jag skrev iallafall inte om honom för att ha något att skriva om, han var en av mina favoriter och nu är han död. Vilket är obegripligt och hemskt.

Du skulle gjort detsamma om det var någon du intresserat dig av.

2008-01-23 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0