Höjdpunkter i år.

Jag ser väldigt mycket fram emot 2008. Det känns som om det här kommer att bli mitt år :) Dessutom ska jag göra många roliga saker som jag verkligen ser fram emot! Jag ska först och främst, som ni vet, åka till Brasilien i två veckor med mamma och pappa. Det ska verkligen bli hur underbart som helst att få komma bort från allting som har med Sverige att göra! Sen ska jag äntligen få träffa Josephine igen på påsklovet, det ser jag nästan mest fram emot, hon är bäst och det finns ingen annan jag verkligen kan dela allt med :) Sen självklart, studenten - behöver jag säga mer? Kort efter studenten flyttar jag till Kalmar också, där jag förhoppningsvis ska plugga på HiK, jag har även sommarjobb och framtida småjobb på Cityrapporten. Som ni ser. Året som kommer ser jag fram emot, och alla dess äventyr är varmt välkomna. Vad händer under ditt 2008? :)

Kommentarer
Postat av: josephine

då du flyttar till kalmar bor du närmare mig, detta är mitt bra 2008 :D

2008-01-22 @ 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0