I couldn't care less.

Har varit i stugan och bastat nu. Två fiskekillar var där nere men det var inte direkt några problem. Jag bastade, duschade och sedan grillade jag lite korv, mums! Nu är jag återigen hemma och funderar på om jag ska fortsätta läsa min bok eller om jag ska titta på TV, det blir nog det förstnämnda. Imorgon ska jag upp tidigt så ikväll kan jag verkligen inte vara uppe och glo på Sex Inspectors till klockan 03.00 inatt minsann, jag har tandläkartid kl 8.20 så jag måste gå upp relativt tidigt så att jag hinner vakna. Får hoppas att det går smärtfritt, vill gärna slippa ett återbesök. Funderar även på hur jag ska hinna med allt nu den sista veckan. Jag måste fortfarande träffa Simone och jag vill träffa Sofia och resten av gänget en gång till innan jag åker hem till Falun. Men på torsdag ska jag vaccinera mig inför Brasilienresan och jag åker hem på söndag och imorgon är det onsdag redan! Ujuj, vi får se om jag hinner med allt. Lästajm nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0