It's a Tensta thing.

Nu har jag tittat klart på The Cave, en väldigt bra film för er som gillar skräck :D Eller, jag vet inte om jag kan kalla det för skräck, men det är något åt det hållet i alla fall :) Jag har även, som ni vet, proppat i mig en massor med onödiga grejor så nu är jag alldeles uppblåst, så nu blir det inget mer sånt på ett tag! Förövrigt så blåser det verkligen orkanvindar ute just nu, det känns som att taket ska lyfta vilken sekund som helst. Storm hos er också?

Jag kanske borde packa nu?

Kommentarer
Postat av: Linda

usch så läskigt med storm ;(
men här är det ganska lugnt än så länge. blåste bara lite ute. fast ibland viner det lite i huset. i det här trähuset så knakar det när vinden tar i. läskigt tycker jag ;

2008-01-31 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0