Jag älskar verkligen listor!

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Gör inte alla det? :< haha! xD
Titta på dig själv i spegeln: Jo, det händer väl antar jag.
Gnälla: Ja.
Skrika: Ja, det med!
Sova: Självklart :)
Ha ångest: Ja, för ofta.
Skada dig själv med flit: Haha, näe så dum är jag inte :)
Ta mediciner du inte borde ta:
Nopes.
Vilja dö: Ibland, men det vill väl alla?
Drömma mardrömmar: Ja ibland.
Drömma sexdrömmar: Haha, ibland ;D
Ta droger: Absolut inte!
Försöka vara annorlunda: Jag försöker inte, det bara blir så ibland.
Klä dig i svart: Jadå, det är schniggt!
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Ja.
Röka: Nej.
Ha sex: Ja, när det går men just nu är jag ju singel.
Ljuga: Nej.
Hata folk: Nej, inte direkt.
Lita på folk: Ja.

VEM:


Saknar du: Gissa tre gånger?
Vill du döda: Ingen faktiskt :)
Rörde dig sist: På vilket sätt?
Vill du slå: Ingen?
Kysste dig sist: Rickard.
Vill du kittla: Hanna :]
Kramade du sist: Evis.
Vill du prata med: Josephine.
Skrek du på sist: Det minns jag inte :S
Vill du vara som: Jag vill vara någon som är snygg.
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: Eh?
Gjorde dig riktigt glad senast: Hanna :)
Fick du sms från senast: Nicklas.
Ringde dig senast: Mamma.
Är vackrast på jorden: Josephine :D

HAR DU:


För många vänner: Nej, kan man ha för många?
Förföljelsemani: Nej det har jag inte.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet? xD
Någon fysisk sjukdom: Nej, ingen känd iallafall, men magen krånglar ju fortfarande.
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Ja, jag kan inte ens komma ihåg hur många gånger.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Nej ;<
Egen dator: Jao, min laptop <3
Bra självförtroende: Inte direkt.
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Ja.
Tagit nakenbilder: Självklart xD
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Yes.
Dumpat någon: Nej.
Stulit någonting: Nej, det är inte min grej, jag köper.
Lämnat landet: Jao, solsemester <3
Tuttat eld på nått: Ja.
Gjort något olagligt: Nej.

HUR:


Går du: Jag sätter den ena foten lite snett framför den andra och sen fortsätter jag så...
Svarar du i telefonen: Oftast "Zandra"
Fördriver du tiden: Med musik och dator.
Mycket pengar har du: Runt 1800;- på kontot.
Tjänar du pengar: Jag tjänar inte pengar ännu, tyvärr.
Ofta diskar du: När jag behöver.
Ofta städar du: Tillräckligt ofta i alla fall.
Många stör du dig på: Inte för många i alla fall.
Ofta träffar du din familj: Oftast på loven.

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Jag är väl redan något? :)
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Jag tror definitivt inte att vi är ensamma i alla fall.
Att folk tycker om dig: Ibland.
På ett liv efter detta: Ja.
Att fiskar kan tänka: Lite kanske.
Att du kommer leva länge: Beror väl på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0