Jag borde gå och lägga mig, men..

Jag är inte ett dugg trött, eller okej, lite trött är jag men inte så pass att jag skulle kunna somna ännu. Jag är fortfarande hemma själv och jag vill gärna gå och lägga mig innan han kommer, vet inte hur onykter han är när han kommer hem nämligen. En del människor blir ju väldigt jobbiga och irriterande när dom är fulla och jag har ingen aning om hur han blir, förrutom att han blir väldigt ostadig. Ahwell, jag vill vara pigg inför imorgon också, en ny vecka med nya utmaningar. Jag måste bli klar med mina artiklar som bara ligger och skräpar, dessutom måste jag skriva en artikel om golf. Golf.. Hur kan det på något sätt vara roligt? Jag förstår verkligen inte det. Men men, man kan ju inte tycka om allt direkt och som blivande journalist behöver jag förbereda mig på att allting inte jämt är roligt, indeed. Humm. Det var allt för ikväll tror jag, nu ska jag borsta tänderna och försöka sova. Godnatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0