Jag har seriöst inget liv.

Ingen har uppdaterat sin blogg och jag blir galen, jag har ingenting kul att läsa! Faktum är att jag inte har ett skit att göra överhuvudtaget. Det suger rätt rejält. Nu är de flesta och tränar, träffar kompisar eller något sånt medan jag sitter här i en främmande iskall lägenhet och lyssnar på Sonata Arctica. Jag kan säga som så, om inte musiken fanns - skulle jag bli helt jävla galen! När jag kommer hem till Falun ska jag ta tag i mitt liv. De två veckorna innan Brasilien ska jag stå i. Jag ska träna tre gånger i veckan - simning, powerwalk etc. Jag ska träffa kompisar helt mycket! Jag ska plugga och få klart det mesta som behövs göras klart innan jag åker, så att jag slipper ta igen så jävla mycket när jag kommer hem. Jag ska även sluta äta godis. Men det börjar jag med från och med idag, jag svär! Nu ska jag gå ner i vikt, det ska bli mitt nya liv. Sen ska jag nog börja läsa lite oftare också, efter dessa förbättringar ska jag förhoppningsvis inte få dille så fort någon inte uppdaterar sin blogg lika ofta som jag. This is the new me! P.S Självklart kommer jag att fortsätta med träningen efter att jag varit i Brasilien också, yes! D.S

Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0