Jävla brand.

Pga branden för ett par nätter sedan kan jag nästan inte längre sova ensam mer. Jag vaknar av allting och tror att det börjat brinna igen. Inatt körde tåget förbi och tutade som om det stod någon på rälsen eller något. Jag hörde mycket väl att det var tåget men efter det började jag lyssna på alla andra ljud omkring och jag vet inte hur många gånger jag var uppe och kollade ut i fönstret så att inte brandbilarna och resten av husets befolkning stod utanför medan jag låg där och försökte sova. Jag fick ont i magen av oro och jag kunde verkligen inte somna om igen, inte på bra mycket länge. Runt halv sju (då tittade jag på klockan sist) måste jag ha somnat för jag vaknade av alarmet på mobilen halv nio. Jag vaknade upp med samma oro. Fy fan vad jag hatar det, kommer det alltid att vara så här nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0