Jävla fucking to do list.

Jag har en jävla massor att hinna få klart innan fredag. Helst innan torsdag. Hur ska jag hinna?

Jag måste bli klar med golfen. Som jag småstartat med lite idag.
Jag måste boka tid med Sportfiskecenter, intervjua och skriva klart.
Jag ska till Eleraff och intervjua, skriva klart artikel.


Suck, jag vet inte hur jag ska hinna med allt alltså och det är vid såna här tillfällen jag börjar tveka på om journalistyrket passar mig så bra. Jag är inte duktig på att hantera stress och det känns som att jag har tagit på mig för mycket. Men samtidigt vill jag inte svika tidningen genom att INTE göra mitt jobb. Gosh, vi får se hur det går med allting. Innan fredag.. suck.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du pallar detta, det vet jag. Kör hårt bara Zandra!

2008-01-28 @ 12:42:11
URL: http://dillaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0