Jävla karl.

Jag bestämmer inte över honom, jag vet det. Men i förrgår bestämde dom (han och hans chefer) att han skulle ta tag i sitt liv och börja fixa upp det. Dom bestämde att jag skulle dra med honom imorgon så att han var på plats på kontoret kl 10.00. Great tänkte jag, då slipper han ligga inne och tycka synd om sig själv hela jävla tiden. Idag kom han in och sa att han skulle iväg och fika med en polare, okej sure. Nu har han varit borta sen kl 15.00 och jag kan nästan garantera att dom fastnade på O'learys eller Harrys, typiska jävla karl! Men jag har fått lovord att göra vad jag vill bara jag får med honom imorgon om jag så måste använda mig av en hink med is! Jävla män..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0