Kalmar.

Sitter på kontoret just nu. Är oerhört trött och seg. Finns inte så mycket att göra just nu men det kommer väl så småningom. Har några påbörjade artiklar som jag ska färdigställa. Bor hemma hos en snubbe på kontoret, lägenheten är stökig men har både trådlöst Internet och extremt många filmkanaler + att det ligger mitt i centrum. Det är ju alltid ett plus. Kikade in i hans kylskåp och gissa vad jag hittade? En öppnad filmjölk från 19 november, yummie! Ungkarlar.. (eller ung och ung, han är 30 något) Tur att han inte kommer att vara hemma så mycket. Så jag får min ensamhet då och då. Ska hem dit sen, men måste köpa med mig lite mat. Pasta och ris är ingenting jag vill leva på i tre veckor. Så jag ska köpa lite sallad, soppa etc. Euhm, vet inte när jag får chansen att uppdatera igen, just nu sitter jag på Lottas dator för att den jag sitter vid är ur funktion för tillfället. Får se om jag tar med mig min egen imorgon, men jag tvekar. Nås på mobilen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0