Life is a bitch, then you die.

Hej allihopa! Vaknade för ett tag sedan, var skönt att sova länge idag med, fast inatt har jag inte sovit så bra, har varit orolig över något känns det som. Theo och hans kära bror kom hem runt halv 3 inatt och jag trodde att dom hade tagit med sig partyt hem, dom förde ett sånt liv så det var inte klokt. Men det vara bara dom och efter ett tag tystnade det och jag kunde somna om. Sen har jag vaknat titt som tätt av att dom varit uppe och pysslat. Theo åkte hem nu så han har donat massor nu mitt på dagen. Jag undrar hur många dagar det är så här fint, jag sätter en tia på att det börjar se stökigt ut igen på tisdag/onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0