Sweet home Alabama.

Inte riktigt Alabama kanske men nästan. Jag har nu kommit hem till mamma och pappa igen, här ska jag som ni vet spendera helgen innan jag fortsätter ner till Kalmar på praktik. Tågresan gick snabbt, jag tittade på film, Sky High, förövrigt en jättebra film om man gillar udda highschool filmer. Hjältar med superkrafter och så vidare. Jag tyckte om den i alla fall så jag rekommenderar den!

Jag ska inte göra någonting speciellt idag, har nyss slängt i mig en kebabtallrik (nyttigt värre! jag undrar vart mina planer på att gå ner i vikt tog vägen) och senare sen så tror jag nog att det blir lite bastu och sen givetvis Let's Dance som har säsongspremiär idag, det får man bara inte missa! Tony Rickardsson i trikåer jag säger då det, haha! Det ska bli spännande i alla fall. Ni alla som läser får ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0