The importance of being idle.

Dagens humör: Helt okej än så länge.
Dagens borde: Påbörja golfartikeln.
Dagens frisyr: Uppsatt i knut. Jag orkade inte tvätta håret.
Dagens klädsel: Lång blå tröjklänning samt svarta strumpbyxor.
Dagens planer: Inga ännu, vad jag vet. Jobba.
Dagens materiella vill ha: Nya prylar till lägenheten!
Dagens längtan: HEMLÄNGTAN!
Dagens fundering: Ingen än så länge, rätt tidigt på dagen för funderingar.
Dagens beroende: Färska hallon&blåbär med vaniljyoghurt <3
Dagens tråkigaste: Det vet jag inte ännu.
Dagens personer: Det vet jag inte heller ännu.
Dagens irritation: Min husvärd, som alltid dessa tre veckor.
Dagens låt: Sarah Mclachlan - Answer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0