Vi som alltid sa hora.

Jag har alltid funderat över fenomenet att killen som har legat med hela skolan är så jävla cool, medan tjejen som gjort det är en jävla hora. Jag är väl medveten om att det här ämnet är på tok för omdiskuterat men jag tvingar er inte att läsa just mitt inlägg om samma jävla sak.

Well, varför är det så egentligen? Varför blir vi tjejer så utsatta av det här? Får inte vi ha sex med vem vi vill och med hur många vi vill? Har inte vi tjejer samma rättigheter som er killar? Givetvis, men på något sätt så har ordet hora växt fram och så fort en tjej inte är oskuld och har haft sex med fler killar än typ två så kallas hon för hora, madrass eller vad ni nu tycker passa bäst, you pick. Jag tycker verkligen att det är hur sjukt som helst! Och då kommer frågan till er som säger hora i varannan mening - Vet ni ens vad en hora gör för något? Find it out! Jag blir så irriterad på människor som dömer andra för en sån här sak. Jag menar, kan man inte vara en bra person för att man har haft mycket sex och i sin tur faktiskt tycker om det? Ge er. Låt dom som vill ha så mycket sex dom vill, oavsett kön. Statusen ligger inte i antalet ligg, det borde ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0