Whispers in the dark.

Vi har precis ätit middag. Första varma maten på en vecka! Vi åt lövbiff, klyftpotatis med bearnaisesås och sallad såklart. Det satt inte helt fel vill jag lova. Sitter och tar igen nu, dvs slappar. Jag hoppas att han ska ut och festa ikväll, för jag skulle verkligen vilja vara här själv ikväll och mysa till Let's Dance, för är han hemma blir det inget Let's Dance eftersom han hatar programmet (KARLAR!!) så jag hoppas att han sticker ut. Kan ju inte direkt slänga ut honom ur hans egna hem liksom, haha. Ahwell, jag har köpt lite smått och gott till mig - choklad och en pytteburk (jag lovar, den är skitliten, typ 50g eller nått) med pringleschips :) MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0