You don't even know me.

Idag har jag som sagt varit hos tandläkaren på besök och för en gångs skull så slapp jag tjurkärringen som jag alltid träffar annars. Det var en jättetrevlig tandsköterska som det var lätt att prata med, inte för att man brukar göra så mycket mer än att gapa och skölja munnen - men ändå! Jag hade jättefina tänder och mitt tandkött var också i jättebra skicka (bara för att få skryta litegrann) men jag hade en spricka i en tand så imorgon ska jag dit och fixa det (innan jag blir 19 och behöver betala en massor). Sen efter det ska vi in till Motala för att vaccinera oss inför Brasilienresan, jag hoppas att det inte blir några problem! Tråkig update, men ja. Nu nalkas det baconlindad köttfärslimpa och champinjonsås. Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0