You're the one I'm looking for.

Det plingade alldeles nyss på dörren. Bakom den stod en kille från Barometern, vad ville han tänkte jag? Tydligen en kompis till fritidsalkisen jag bor med (som förövrigt är på O'learys just nu, att han orkar?) haha. Han skulle hämta en skiva som var hans och han var hur trevlig som helst. Han tyckte dessutom att lägenheten var hur fräsch som helst och det håller jag verkligen med om (förrutom allt damm och skräp), det skulle bli skitfint om jag fick städa överallt men som jag sa, det tänker jag definitivt inte göra. Well well. Antar att han inte kommer hem förrän sent så då blir det ingen middag idag heller, gah. Jag får fixa lite soppa eftersom det inte blev någon igår. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0