Åh jag glömde ju att berätta!

Att jag så gott som har min lägenhet i lilla Emmaboda nu :) Det skulle inte vara några problem sa den nuvarande ägaren så länge jag inte har några betalningsanmärkningar, vilket jag inte har. Så förhoppningsvis är lägenheten min den 1/8 :D Det är hur skönt som helst :) En jättefin lägenhet på 42kvm, fransk balkong, kök (som man kan ha köksbord/stolar i), två stora förråd nere i källaren, garderob att gå in i och för den simpla hyran på 1977;- i månaden, hur kanon som helst! Visst, Emmaboda kanske inte är något att hurra för, men jag bor hellre billigare utanför Kalmar, än att betala typ 5000;- för en etta som är mindre än den jag fått nu. Dessutom är Emmaboda mittpunkten för både Kalmar, Karlskrona och Växjö, så det är bara 30 min tåg till varje stad, kanon! Dessutom, det bästa av allt! Endast två timmar till älskade Josephine :D GREEEAAT!

Kommentarer
Postat av: josephine

O BILLIG BILJETT, wohoooooooo! :D

2008-07-05 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0