Bloggdesign.

Jag har fått en del förfrågningar kring det här med designhjälp på bloggarna och visst skulle jag gärna hjälpa till för dem som behöver. Men jag har några krav. 1. Vill ni ha min hjälp får ni finna er i att jag inte är någon expert, kan alltså inte göra någonting "proffsigt". Jag kan byta färger, lägga in bilder i menyn, göra headers etc. Men ingenting märkvärdigt. Jag kan inte teckna i illustrator och så vidare.. 2. Ni bestämmer hur det ska se ut, ni säger till vilka färger ni vill ha, vilka bilder ni ska ha vart och så vidare. Ett plus är också att ni berättar lite om er själva, på så vis blir det mycket lättare att designa exempelvis en header. Så, nu vet ni det i fortsättningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0