Dags för nya äventyr!

Hello bloggen!
Har alla sovit gott? :)

Idag ska jag som ni vet (om ni läste bloggen igår) åka in till Motala och fika med Jonna. Jag ska även hämta mitt armband hos guldsmeden, så förhoppningsvis passar det min feta handled nu ;) haha! Ska även titta efter en kuvertväska med axelband, gärna i något skinnliknande material. Vill ha någon liten väska som man bara får plats med det nödvändigaste  i (pengar, mobil och iPod). Så håll tummarna för att jag hittar en. Vad gör ni idag?

Hinner inte skriva mer nu, bussen går om ett tag och jag ska fixa ytterligare litegrann innan. Ciao!

Kommentarer
Postat av: josephine

angående mitt inlägg ; är du lite negativ idag babe ? :D inte likt dig :P

2008-07-15 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0