Det börjar bli väldigt grått ute.

I brist på andra rubriker...

Jag har (som ni märker) kommit hem från Motala nu. Det var trevligt att träffa Jonna igen, vi satt på Hugos och fikade innan vi gick på stan och letade efter en väska till mig.. Hittade dock ingen, verkar inte finnas någon liten miniväska någonstans.. Nu får jag hoppas att Ullared har något i min stil som jag kan tänkas använda. Euhm, har nyss ätit. Baconlindad köttfärslimpa, potatis och champinjonsås, mums säger jag bara!

Hm.. Just det! Jag hämtade mitt armband idag och jag kan ju medge att guldsmeden gjorde ett jävla dåligt arbete.. Så det var en besvikelse, dock kostade det bara 100;- men dom pengarna hade jag gärna gjort annat med om jag vetat att det skulle bli ett så dåligt resultat. Anyways, pappa skulle försöka fixa det.

Well, nu ska jag boka en tågbiljett. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0