Här kommer den bästa sommaren.

Trots det dåliga vädret så känner jag att det här blir den bästa sommaren ever :) Allt har liksom blivit så bra i mitt liv och det enda tråkiga som jag kan komma på nu är att jag snart kommer att bo flera tiotals mil ifrån Daniel och mina vänner i Dalarna.. Men annars, prima skinka! Allting ter sig så fint just nu. Nästa fredag ska jag till Daniel, där är jag en vecka. Sen åker vi hit ner med bil/tåg och bor i stugan ett par dagar innan vi beger oss till Mariestad i två dagar. Sen börjar flytten, renovering och så vidare.. Efter det ska jag träffa Josephine, finally! Vi ska ta en tripp till Ullared och möjligen Köpenhamn. Hur bra låter inte det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0