Hello little miss sunshine.

Strålande väder idag också! Tror det är bäst att passa på att gå ut idag också för imorgon skulle det inte bli lika mycket sol.. Tråkigt nog. Jag som önskar att det kunde vara sol varje dag, varje sommar. Men vem gör inte det? Idag händer det inte mycket för min del. Jag och mamma är själva hemma då pappa är i Tyskland. Hon är ute och plockar i trädgården, som vanligt och jag har just spelat lite yatzy (hur nördig får man bli?) Anyway.. Jag ska väl gå ut och sola eller något :) Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!

Jag vill bara informera dig om att det finns en blogg som ger just dig möjligheten att sälja gamla kläder (och andra saker). Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt GRATIS, på buyorsell.blogg.se

Välkommen!

2008-07-10 @ 12:50:02
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0