Ibland är det kul att se hur allt ter sig.

Jag har märkt att en del av mitt förflutna på sätt och vis förföljer mig. Det är ingenting som jag har något emot idag, men som jag skulle ha väldigt svårt för, för inte alls så längesen. Det är nämligen så, att lite av mitt ex förflutna har kontaktat mig kan man säga. Det låter helt sjukt, men jag vet inte hur jag ska förklara det. Eller, jag ska förklara det. Det är nämligen så att jag för ett par månader sedan fick en kommentar här i bloggen, från en tjej från norrland. Det visade sig vara mitt ex förra kärlek så att säga. Lite småkul! Idag kommer jag inte ihåg vad hon skrev till mig, men i alla fall. Jag avskydde henne när han och jag var tillsammans, eller inte avskydde. Men jag kan ju nämna att jag blev glad när han bröt kontakten med henne helt och hållet.

Euhm, sen för någon dag sedan fick jag ytterligare en kommentar och det visade sig vara tjejen som på ett eller annat sätt fick min bägare att rinna över och som i sin tur fick mig att ifrågasätta mitt ex kärlek till mig, som sedan gjorde att det tog slut mellan oss. Jag vet inte om hon vet vem jag är, men jag vet vem hon är och henne tyckte jag inte heller om, eftersom hon tog mer tid av min dåvarande pojkvän än vad jag gjorde. Anyways. Det är kul att se hur allting ter sig när allt kommer omkring. Idag tycker jag att det är kul att dom läser min blogg, båda två. Men världen är liten och det måste ni hålla med om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0