Jag är för en gångs skull uppe med tuppen!

Eller åtminstone nästan. Jag vaknade vid halv sju imorse, rätt pigg. Men kände för att ligga kvar, så jag somnade lyckligtvis om. Jag drömde om att jag var i Sälen med några kompisar och åkte på en kälke med fyra sittplatser, den var skitkul! Hamnade även på en snöhög och sjöng Kom igen Lena med Sanna och Jackie, inte alla gånger jag drömmer det, haha :) Anyways, vaknade vid nio av att jag fick ett sms från min gamla klasskompis Robin och efter det orkade jag inte somna om mer. Han ville att jag skulle hänga med till Valven imorgon med det gamla gänget dvs - Jag, Robin, Tobias, Oskar, Andreas, Ida, Kicki och Mathias :) Ska bli jättekul att få träffa dom igen, högstadietiderna är kanske något av dom bästa tiderna i mitt liv, tro det eller ej!

Euhm. Nu ska jag äta frukost och kolla på Harry Potter, igår orkade jag inte göra det. Jag var för okoncentrerad och dessutom är det inte lika kul att titta på film när man knappt får ha något ljud på (när resten av familjen ska sova). Så jag väntade till idag istället, fine for me :) Bio idag också!

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

vi sjöng säkert oerhört fint :]

2008-07-03 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0