Jag lever!

Hej bloggen!

Som ni märker så lever jag. Har dock inte haft tillgång till en vettig dator på hela helgen så jag har inte kunnat uppdatera (min pojkväns dator är den segaste i hela världen så jag avstår gärna från att använda den). Nu är jag dock hos Linda, så jag passar på att uppdatera lite snabbt medan maten står på spisen och gör sig klar. Vi ska äta fiskpinnar med mos och titta på X-men. Har varit på Framtidsmuseet här i Borlänge och kikat lite också, det var skoj! Tog en glass på Cacao med :) Det var väl allt jag hade att informera om idag. Imorgon ska jag eventuellt till Falun och hälsa på Carro. Det är tydligen filmkväll :) Mys! Euhm.. Vi hörs när jag orkar igen, hoppas att allt är bra med er!

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: maliin

hej, jag har inge pengar på min telefon, men vi ska ner på stan imorgon vid tio så du vet, men du kan komma du kan ju bara skicka sms först. kram Malin

2008-07-21 @ 23:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0