Rekommendationer till alla!

Min mamma har i flera år varit en trogen kund till företaget Yves Rocher och så länge jag kan minnas har jag alltid fått beställa någonting när hon ska göra det. Det har blivit lite som en tradition. Jag rekommenderar verkligen hela deras sortiment, speciellt för oss som kanske inte har råd med dyra märken som lancome och biotherm etc.  Dom känns lyxiga fastän dom inte kostar flera hundra kronor. Men nog om själva företaget, jag tänkte tipsa om mina senaste fynd jag gjorde som jag redan håller varmt om hjärtat! Dessa produkter är för tjejer, men killar kan också hitta bra produkter på den här sidan, promise!

Nämligen Pure Calmille-serien! Jag köpte dagkräm för ansiktet samt rengöringsservetter och jag är verkligen kär i dessa två produkter, huden i ansiktet har aldrig känts så här fräsch och dessutom luktar det hur gott som helst ;) haha! Det finns fler produkter i denna serie som jag ännu inte har testat - rengöringslotion, ansiktsvatten, nattkräm, rengöringsgelé.. Men jag ska pröva dem, så fort jag kan :) Pröva du också!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0