Uppehåll för bövelen!

Och nu bara för att jag säger så, så kommer det att börja regna lagom till Diggiloo ikväll.

Jag har legat och tittat på flera avsnitt av Djurpolisen nu och varje gång blir jag så jävla upprörd. Hur är människor funtade egentligen? En häst ska väga typ 300kg, inte 100. 23 katter, 19 hundar, tre grisar, flera tuppar, en kanin och en hamster ska inte bo i något jävla lager utan vatten och mat. Och en liten blind valp ska inte bindas i ett stängsel och övergivas. Argh! Djur är ju bland det bästa som finns. Hur kan människor låta dem fara så illa? Ibland önskar jag att det fanns specifika djurpoliser här i Sverige också, samt adoptionsmöjligheter för djur som räddats. Jag skulle så gärna ta hand om sådana djur.



Kommentarer
Postat av: chewingguns

Aloha tjejen!



Snygg blogg du har.



Glider in och lämnar ett litet hej ifrån killarna på vår blogg!



Om du letar efter humor, satir och massa annat så...är du mer än välkommen att titta förbi!



Kram

2008-07-11 @ 16:11:07
URL: http://metrobloggen.se/chewingguns
Postat av: Emmawe

fy fan vad hesmkt. Jag förstår inte hur människor kan bete sig sådär!

2008-07-12 @ 15:40:42
URL: http://www.metrobloggen.se/emmawe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0