En överraskning inatt.

Det kan man lugnt säga att jag fick inatt när jag precis hade somnat. Min mobiltelefon ringde, okänt nummer, fast jag kände på något sätt igen det. Jag svarade givetvis och fick höra en snubbe med mörk röst rabbla fram massor med ord som jag inte förstod hälften av, han var full. Efter ett par "Vem är det?" fick jag i alla fall veta att det var en gammal klasskompis från högstadiet, ingen mindre än Robin Björk, säger er ingenting men han var klassens clown och det fanns ingen i klassen som inte tyckte om honom. Han tar ju studenten den här veckan och på något vis kom han på att han skulle ringa mig, så han pratade på medan hans kompisar förde liv i bakgrunden. Riktigt kul att höra från honom igen fastän jag knappt hörde vad han sa :) Surprise, när man minst anar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0