En snabbis.

Yes, det blir en snabb update denna gång. Har precis kommit hem från Emmaboda/Kalmar. Lägenheten blir nog min :D Det enda som behövs nu är ett godkännande från Riksbyggen, men det ska väl inte vara några problem? Jättefin lägenhet i alla fall, dock är Emmaboda mycket mycket mindre än vad Falun är så jag kommer inte vara så van vid att det är så få invånare (dryga 10.000). Men det fixar sig nog! På vägen hem hörde Jonna av sig och ville ha sällskap ikväll innan hon ska hämta Sonny och Adde från VF, hon har precis fått körkort så hon kommer och hämtar mig! Skoj :) Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: josephine

Jag Saknar DIG sötsak <3 vi måste planera om sommaren ;) <3

2008-06-29 @ 10:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0